bel mij: 06 - 52 59 70 80    Mail mij: info@hcr-fotografie.nl

Opfrisdag basisfotografie

Weer even de puntjes op de "i" zetten

Op veler verzoek zal er binnenkort een Opfrisdag Basisfotografie organiseert gaan worden.

Hoe zat het ook alweer? Wat was ISO nou precies? Moet ik over of onderbelichten? Waarom is die foto toch bewogen?

Deze dag is bedoeld voor iedereen die al iets weet van ISO, Diafragma en Sluitertijden, belichting en compositie maar waar de kennis een beetje is weggezakt!
meld je aan en binnen een dag ben je weer klaar voor de mooiste zomerfoto's!

Ik ga kort alle theorie herhalen en na de lunch gaan we de kennis in de praktijk ervaren.
Met behulp van oefeningen en opdrachten komt alles aan bod!

Wanneer

Binnenkort volgt een nieuwe planning!

Programma

10:00 uur start van de opfrisdag - theorie
12:15 uur vertrek naar Intratuin ‘s-Gravenzande
12:30 uur lunch
13:30 uur start praktijkoefeningen en opdrachten
16:30 uur einde van de opfrisdag

Op deze dagen is er ook een model aanwezig zodat iedereen, indien gewenst,
goed kan oefenen met portretten en lichtval.


Waar

Het adres is Vuurdoorn 39, 2671 NM Naaldwijk

Hier kan gratis geparkeerd worden (zie kaartje)

Deze locatie zal alleen bij een minimaal aantal deelnemers van 4 personen worden gebruikt,
Bij een lager aantal zal een andere locatie worden afgesproken.

Wat heb je nodig

Je eigen camera (met eventuele objectieven/lenzen), een volle batterij/accu en een lege geheugenkaart.
Verder mag je meenemen wat je wilt en waar je mee wilt oefenen. Dat kan ook een flitser zijn of een reflectiescherm.

Wat gaat het kosten

Kosten voor deze dag bedragen €65,00 incl BTW.
Dit is inclusief een lekkere lunch, koffie en thee.

Betaling

De inschrijving is pas definitief als het volledige bedrag is overgemaakt aan HCR Fotografie.
Mocht, om wat voor reden dan ook, de dag na betaling toch niet plaatsvinden dan wordt het betaalde volledig geretourneerd.

Bij aanmelding van meerdere personen tegelijkertijd ontvangen jullie een korting van 10% op het totale verschuldigde bedrag!

Heb je een Kortingsvoucher dan krijg je zelfs 15% korting, ook als je alleen komt!
Zie hier de voorwaarden voor het gebruik van de Kortingsvoucher