bel mij: 06 - 52 59 70 80    Mail mij: info@hcr-fotografie.nl App mij:  06 - 52 59 70 80

Opfrisdag basisfotografie

Weer even de puntjes op de "i" zetten

Op veler verzoek zal er binnenkort een Opfrisdag Basisfotografie organiseert gaan worden.
Dat komt voor veel mensen, zo vlak voor een vakantie, natuurlijk goed uit!

Hoe zat het ook alweer? Wat was ISO nou precies? Moet ik over of onderbelichten? Waarom is die foto toch bewogen?

Deze dag is bedoeld voor iedereen die al iets weet van ISO, Diafragma en Sluitertijden, belichting en compositie maar waar de kennis een beetje is weggezakt!
meld je aan en binnen een dag ben je weer klaar voor de mooiste zomerfoto's!

Ik ga kort de nodige theorie doornemen en na de lunch gaan we de kennis in de praktijk ervaren.
Met behulp van oefeningen en opdrachten komt alles aan bod!
Het aantal deelnemers is beperkt om iedereen zo goed mogelijk te kunnen helpen!

Wanneer

Zaterdag 20 juli 2019 - 09:30 tot 16:00 uur
woensdag 31 juli 2019 - 09:30 tot 16:00 uur

Programma

09:30 uur start van de opfrisdag - theorie
12:15 uur vertrek naar Intratuin ‘s-Gravenzande
12:30 uur lunch
13:30 uur start praktijkoefeningen en opdrachten
16:00uur einde van de opfrisdag
( De dag kan iets korter of langer duren, afhankelijk van het aantal deelnemers )

Waar

Het adres is Vuurdoorn 39, 2671 NM Naaldwijk

Hier kan gratis geparkeerd worden (zie kaartje)

Wat heb je nodig

Je eigen camera (met eventuele objectieven/lenzen), een volle batterij/accu en een lege geheugenkaart.
Verder mag je meenemen wat je wilt en waar je mee wilt oefenen. Dat kan ook een flitser zijn of een reflectiescherm.

Wat gaat het kosten

Kosten voor deze dag bedragen €75,00 incl BTW.
Dit is inclusief een lekkere lunch, koffie en thee.

Betaling

De inschrijving is pas definitief als het volledige bedrag is overgemaakt aan HCR Fotografie.
Mocht, om wat voor reden dan ook, de dag na betaling toch niet plaatsvinden dan wordt het betaalde volledig geretourneerd.

Bij aanmelding van meerdere personen tegelijkertijd ontvangen jullie een korting van 10% op het totale verschuldigde bedrag!

Heb je een Kortingsvoucher dan krijg je zelfs 15% korting, ook als je alleen komt!
Zie hier de voorwaarden voor het gebruik van de Kortingsvoucher